Olen päättänyt palata takaisin tänne... En oikein tiedä miksi, mutta jotenkin minusta nyt tuntuu, että on pakko purkaa tunteitaan jonnekkin.

Mulla on tapahtunut kauheesti nyt tässä tauon aikana, elokuusta tänne pisteeseen. Ensinäkin, minun ja bestikseni välit katkesivat ikävällä tavalla, enkä halua sitä enempää spekuloida. Toiseksi, olen tullut paremmaksi kuvaajaksi :D Sen lisäksi olen innostunut näpertelystä, siis ompelusta, neulomisesta, askartelusta (kauhee sana, siis teen kortteja ja sen sellasta). Musiikkimakuni muuttui, kuntelen P.Diddyä, Black eyed peasia, Snow Patrolia, 3OH!3:tä, Until Junea ja Lily Allenia. Jep...

Kaiken lisäksi olen rakastunut..//kertokaa uutta// ja olen juuri selvinnyt pahasta masennuksesta, joka johtui siitä, että tyyppi johon olin rakastunut leikki tunteillani, ja haukkui minua selkäni takana. Teidän ei tarvitse tietää yksityiskohtia. -.-

En ole angstaaja, puhun suoraan tunteistani. En polta, en juo, olen pervo.

//We only gotta one love//

//I'm packed in plastic and that makes my life so f***ing fantastic//

//Cause the daylight seems to want you just as much as I want you//

//First kiss and the first time, that I felt connected to anything//

And once again I'm in love

Ja olen tehnyt päätökseni, muutan isona Englantiin.