Uumama!

Suunnitelmat menee jonkin hemmetin takia aina myttyyn. Syynä kaikkeen ovat tietenkin vanhemmat. Niillä on salaliitto rajojaan kokeilevien teinien varalle. Ne yrittää tunkee kaikki samaan muottiin, jotta saadaan täydellisiä munapäitä; Nörttejä ja Hikkejä. Välillä syntyy kuitenkin Koviksia ja sekasikiöitä, jotka kokeilee rajojaan ja tekee kaikkee "pimeetä". Mun vanhemmat teki musta Sekasikiöisen kovishiken. En selitä asiaa enempää.

Ens viikolla mennään Kotkan meripäville ja jään sitten sinne viel viikoks, että kun me lähdetään keskiviikkoaamuna ja mä tuun sit seuraavan viikon perjantaina, niin ois pitkä tyhjyys. Muttei vaan oo! Mä aijoin uhmata painovoimain lakia ja kirjoittaa Kotkassakii ku oon Mummil ja Papal...kassotaan.

Äiskä osti 15 litraa mansikoita. Ne makso yhteensä 75 euroa. "Herrajee! SIIS 75€!!" Ihan halpaa, joo! Ja kaiken kunniaks nyt meen perkaamaan niit. Haist...

Mutta niinkuin siinä ei olisi tarpeeksi, äiskä osti 3,95€ maksaneen topin Seppäläst. Just joo, mä olisin halunnut sellasen IHANAN takin, jos oli lyhyet 3/4 hihat ja yks nappi. Makso sellaset 1.79€. Niin, ja tää sano et liian kallis. Se makso normaalist jotaa 24,95€ sit se oli puoleen hintaan alennettu ekana. Sitten siinä oli tarjous 5,95€ ja ku se ei vielkää menny niin siit sit 70% alennusta! Seurailin takin alennuksia, piiloittelin sitä hyllyjen väliin yms. "sekoa".

Heisulivei, karkit mun aivot vei!

  • luv ya! Coguillage