Pari kysymystä on tullut musta, joten päätin tehdä pienen esittelyn itsestäni...

Nimi: Hmm...Sovitaan että se on Siiri

Ikä: 14 (menen siis kasille)

Perhe: Vanhemmat ja Isoveli

Ystävät: Bestis nimeltään...Olkoon vaikka Maria

Harrastukset: Kilpauinti, Klarinetin soitto ja Luontokuvaus, Dataaminen ja Bloggaaminen, Lenkkeily, Pyöräily, Shoppailu, omepeleminen, näsäviisastelu, lukeminen ja musiikin kuunteleminen sekä Siivoaminen (yökyök)

1724549.jpg

Muuta minusta: Olen 14 vuotias tyttö tuolta Länsi-Suomesta. Tykkään tehdä kaikkea, eteenkin valokuvata mutta olen hurahtanut myös ompeluun. Tykkään käydä kavereiden kanssa Ideaparkissa ja käyn vanhempieni kanssa usein Tampereella kaupoilla. Olen harrastanut valkokuvausta puolisen vuotta saatuanioman kameran jouluna.

Musiikkimaku: Aaah... Lempiosioni. Tykkään mm. Duffysta, Amy Winehousesta, Aknestickistä ja Maxim Mrvicasta. Olen hyvin kaikkiruokainen musiikin suhteen ja suosikkini vaihtuvat joka viikko! :D Joten saatan eka hehkuttaa Alicia Keysiä ja kohta hehkutankin Cascadaa.

1724559.jpg

 

Kiitos, nyt olen esittäytynyt.

Hugs Terveisin: Coquillage

ps. Tiedot eivät saata pitää täysin paikkaansa ainakaan nimeni, bestikseni nimi ja perhe. Kaikki muu... ;D